רגולציה, בטיחות, מיומנויות רכות ועוד... בהתאמה לארגון ובאמצעות כלי אנימציה והפקה מתקדמים.  - לחצו על התכנים לקריאה נוספת -

לומדת בטיחות כללית במעבדות כימיה

הלומדה מתארת את הסיכונים הטמונים בעבודה במעבדה כימית, וכיצד ניתן להימנע מהם, ומיועדת לעובדי המעבדה ולכל מי שנכנס למעבדות הכימיה בארגון. הלומדה בנויה מסרטוני אנימציה ומלווה בקריינות, שאלות ואינטראקטיביות וניתנת להתאמה לארגון וקיימת בעברית ובאנגלית.

עזרה ראשונה

קורס מתוקשב מבוסס סרטונים מונפשים בנושא עזרה ראשונה עבור העובדים והעובדות בארגון. מהי אלרגיה?  כיצד נעשה שימוש בדפיברילטור במקרה הצורך? כיצד נבצע החייאה אם חלילה נדרש לכך? ועוד... הלומדה כוללת סרטונים קצרים, איורים ושאלות אינטראקטיביות.

לומדת בטיחות בלייזר

ללייזר שימושים רבים בתעשייה, בעולם הרפואה, ההדרכה, מחקר, פיתוח, בטחון, צבא ועוד. כלל העובדים והעובדות העוסקים או חשופים ללייזר חייבים לעבור הדרכה עם כניסתם לעבודה, והדרכת ריענון אחת לשנה. הלומדה מתארת את הסכנות הטמונות בלייזר ואת כללי הבטיחות בלייזר להם עלינו להשמע על מנת להימנע מסכנות אלו. הלומדה בנויה מסרטונים מונפשים וכוללת קריינות, שאלות אינטראקטיביות ועוד. הלומדה קיימת בעברית ובאנגלית וניתנת להתאמה לארגון.

נעילה ותיוג

נעילה ותיוג (lockout-tagout) של מקורות אנרגיה במתקנים ובמכונות, להבטחת בטיחותם של העובדות והעובדים ושמירה על תחזוקת המכונות. השיעור כולל את הסכנות כאשר לא נעשה שימוש בנעילה ותיוג, הסוגים השונים ושלבי הנעילה והתיוג.

מתן שירות

כולנו מקבלים שירות וכולנו נותנים שירות כמעט בכל אינטראקציה אנושית. כאשר אנו מקבלים שירות מצוין אנו חווים סיפוק וביטחון שאנו בידיים טובות, גם אם לא קיבלנו את מה שרצינו מלכתחילה. כשאנו מקבלים שירות בינוני ומטה, ישנה תחושה של תסכול וחוסר נוחות. בשיעור זה נלמד כיצד לספק ללקוחותינו שירות איכותי ואדיב.